keskiviikko 12. elokuuta 2015

Ensimmäiset melueste-elementit asennettu

Tänään on sitten ensimmäiset elementit tuotu ja tällätty paikoilleen. Ja HIENOT ovatkin. Tykkään niistä ihan hirmuisesti. Melkein harmittaa, ettei nämä kyseiset elementit ole tässä meidän kohdalla. Niin on nätit! JEE!
Ensimmäiset melueste-elementit paikoillaan 12.8.2015 (ME8)
Ensimmäiset melueste-elementit paikoillaan 12.8.2015
Ensimmäiset melueste-elementit paikoillaan 12.8.2015
Ensimmäiset melueste-elementit paikoillaan Soukanlahdenkadulla 12.8.2015
Kuvissa ne ovat näköjään hieman tummemmat kuin luonnossa (ehkä), alin kuva on taitaa olla väritykseltään lähimpänä oikeaa, vaikka kuva muuten on vähän epätarkka. Ihanan harmoniset. Valtavan kauniit väri(sävy)t. Kaikenkaikkiaan tooooosi silmää miellyttävät. Ne on ihan minun väriset ja näköiset.. Iso plussa tästä melutaidegalleriasta, näin asukkaan näkökulmasta. Minä ainakin tykkään. Ei varmaan jäänyt epäselväksi se. :D
Hmmm.. Nyt tuli mieleeni, että eikös se niin pitänyt niin olla, että ne tuodaan ihan valmiina paikalle... Muistaakseni näin on. No, joka tapauksessa ei tunnu enää yhtään niin ankealta tulevaisuuden näkymät nyt. ;) (Viittaan tässä nyt lähinnä liikenneväyliin ja liikenneympyröihin huudeilla. :D)

Frei Zimmerkin kertoi asiasta FB-sivuillaan. "Rantatunnelin Melutaidegallerian asennus alkoi tänään!" 

Kurkistelin tukimuuriltakin  sitä Ratapihankadun pätkääkin ja jo vain, siihen oli vedelty päälle uusi kerros. Jotain betonia tai sementtiä tms.
Ratapihankatua tunnelin suuaukkojen päällä 12.8.2015
Enkä minä muuten eilen mitään kuvia käynytkään ottamassa Santalahdessa. Kamerasta loppui akku, kun kuvasin Paulia niin kovasti. (Minä tollo en ollut tajunnut ladata sitä. Voih.) Oli muuten loistokas keikka Paulilla ja Villellä. Minä tykkäsin aivan hirmuisesti. Kontrabasso ja kitara ja Paulin ääni. VOU! ♥

Ja sitten, koska olen alkanut löpistä täällä nykyään vähän mitä sattuu, niin suosittelen teille ehdottomasti käyntiä Tallipihan Valjashuoneella. Samalla haluan vähän mainostaa koko Tallipihaa, se kun on ihan huippupaikka, mutta jää jotenkin vähän harmillisen sivuun keskustassa kävijöiltä. Menkää sinne!! Kaikki!

Niin, minä kävin ostamassa sieltä tänään ehkä maailman hienoimman ruusuhopealusikasta tehdyn sormuksen, jota olen käynyt katsomassa siellä jo vaikka kuinka monta kertaa. Nyt sen ostin. JEE! :D
Ruususormus Tallipihalta ♥
Kannattaa ehdottomasti käydä kurkkimassa niitä lusikkasormuksia. Aivan kaikki olisin halunnut ostaa. (Vinkkinä vaan kaikille miehille: Sellainen kannattaa viedä vaimolle lahjoiksi. :D Tunnelimiehillä se kävisi melko vaivattomastikin, kun se Tallipiha kerta on siinä ihan huudeilla. ;) Ni.)

Yhteenvetona voisin henkäistä tähän loppuun, että minä olen nähnyt tänään maailmassa vain kauneutta. Hihhi. :D Laavli.

 Ei mulla taas muuta, ksau!
                                             -Anuliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti