maanantai 10. elokuuta 2015

Nynne tulee!


No niin! NYT niitä meluesteitä aletaan asennella tänne. Wohoo!! Tämähän selvisi minulle rantatunnelin FB:n asukastiedotteesta. Asukastiedote 10.8.2015 kertoilee tästä seuraavaa:

Tällä viikolla aloitetaan melueste-elementtien asennukset Soukanlahdenkadulla Naistenlahdessa. Santalahdessa tehdään betonitunnelin valutöitä sekä aloitellaan ponttien pois vetäminen.

Tässä ensimmäisessä vaiheessa Naistenlahdessa elementtien nostotöitä tehdään Soukalhadenkatu 9:n edessä ke 12.8., to 13.8. ja ma 17.8. (n. klo 7-9.) Tänä aikana siviiliajoneuvoliikenne on katkaistu, ihan turvallisuussyistä.

Santalahdessa pontteja on alettu vedellä ylös tänään. Satunnaisesti klo 7-18 välillä. Huomenna siellä jatketaan betonitunnelin valutöitä, homma alkaa klo 7 ja jatkuu 20 tuntia.


Kohta on niin nättiä huudeilla. :) Ja siis ollen kohta pitää kipittää nojailemaan tuonne Rauhaniementielle asti, jos meinaa kurkistella mitä alhaalla tapahtuu.

 Itse asiassa minun oli tarkoitus käydä kuvailemassa huudeja Rauhaniementien sillalta tänään ihan vertailumielessä, olen nimittäin tasan vuosi sitten käynyt sieltä ottamassa useammankin kuvan silloisesta tilanteesta. (FB minulle asiasta ystävällisesti vinkkasi 'On this day' -ilmoituksessaan.)  
En nyt kuitenkaan ehdikään, tässä kun on vähän muuta puuhaa. Ja onhan näistä huudeista kuvia vaikka miten paljon muutenkin.
MUTTA, jos olen oikein reipas huomenna, saatan vaikka käydä Santalahdessa heilumassa kamerani kanssa... Kertakaikkisen ihastuttava P. Hanhiniemi nimittäin (ilmais)keikkailee Särkänniemessä, joten siellä huudeilla olen joka tapauksessa. Oi, Pauli! ♥ :)


Mutta onpa kiva, että täällä saadaan kohta nautiskella melutaidegallerian taideteoksista. Uskon, että ne on tänne just hyvät ja oikein kauniita ja hienoja. Jee!

                                                     -A.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti