tiistai 31. joulukuuta 2013

Valtakunnassa kaikki hyvin!!

Ei pahemmin pärissyt. Ennen aamukymmentä. Ja sitten minä jo läksinkin mukavassa seurassa kirjahyllyn hankintareisuuilleni. Oli siinä sitten kaikenlaista muutakin. Mutta kotiin palattuani, joskus puoli viideltä, oli rauhallista. Goooood! :D

Semmonen tuli mieleeni, että kun minä taannoin pärisin täällä, ettei liikenneviraston sivuilla (tai muuallakaan) tiedoteta asukkaita noista aikatauluista, niin johan olivat tällänneet (sinne Liikenneviraston sivuille justiinsa) muutaman päivän ennen joulua nimenomaista tietoa: 

"Rantaväylä joulutunnelmissa 17.12.2013


Rantaväylä ja Näsinkallion työmaatukikohta iltavalaistuksessa 17.12.2013. Näsinkalliolla ei louhita jouluviikolla. Louhinta alkaa uudelleen 7.1.2014. Santalahdessa ja Naistenlahdessa jouluviikolla tehdään pienimuotoista porausta, injektointia ja avolouhintaa. Maanantaina 30.12. jatketaan taas normaalisti."

Tiedote ei ollut siellä vielä tuolloin 17.12., ainakaan kun minä tekstin kirjoitin. Minua on kuultu. Tänks juu. Hermostuin tietysti tuosta "Naistenlahdessa jouluviikolla tehdään pienimuotoista porausta, injektointia ja avolouhintaa" -osuudesta, NIINPÄ TIETENKIN!!, kunnes tajusin, etten minä kotiin edes jää joulunpyhiksi. Mutta periaatteesta mullittelin. ;) No ei vais, mutta toisaalta, jos on malttia lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ammentaa. (Paitsi töissä. toim.huom., voi ainakin yrittää.Kihi, kihi.)

Mutta siis ajattelin tulla tänne ja mainita tästä tiedotuksen välittömästä valitukseni jälkeisestä parantumisesta ja kertoa, että mä oon vieläkin hyvällä tunnelimielellä, hei kuulittekste?! Hyvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti