keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Mitä elämä tuo, se tulkoon minun luo


Soitin tänään sinne Yleen. Perjantaina ois tarkotus kipasta hiukan höpisemässä siinä päiväsaikaan.. "Ellet sitten maanantaina halua tulla meidän studioon suoraan lähetykseen..." Ahahhaha, no en!! :D Kysyin vielä, että miksi ihmeessä radiohaastattelu, miksei vain voisi tehdä kirjallista... Kumpiakin tehdään, mutta mun juttu ois  sopiva radioon. Kaikenlaista siinä höpistiin hetkinen.

Minua oli alkanut hirvittää hiukan se, että yleensä lupauduin mihinkään. Mutta siinä höpistessä ei enää tuntunutkaan ihan niin hirveeltä. Ehkä. Nyt vain on niin, että minua saattaa haastatella joku muu, kun mun piti työn takia venkslata jo alustavasti sovittua aikaa. Höh. Työni häiritsee radioelämääni. ;) Tsihhihi.

"Ei sun tarvi ajatella kenenkään muun tunnelmia, ei allianssin, ei naapurien, ei tamperelaisten... Kerrot vaan ihan oman tarinasi ja tunnelmasi. Tämä haastattelu kertoo juuri sinun tarinasi."  
Niinhän se on. Minä vaan olen sellainen höpönassu, että miten minä muka pysyn ihan vain omassa tarinassani, tässä on kumminkin kohta mukana meidän mummon naapurin lapsenlapsen  kummitkin. Tai jotain... :D
Koitan olla ihan ZEN tämän haastatteluasian kanssa, mutta kyllä minua silti saattaa panikoituttaa hiukan. Emmä ehkä pärjää.. Mutta toisaalta ihan sama. Tulee mitä tulee, tulkoon.

Varsinaisesta tunnelielämästä sen verran, että eilisiltainen räjäyttely toi mieleen kyllä hiukan entistä elämää. Mutta ei minua kauhistuttanut. Eikä kokemus taas pitkästä aikaa ollut mitenkään mieltä nyrjäyttävä. Enää pari viikkoa. Hittohemmetti. En voi uskoa.

Liikenneviraston sivulle (oikeaan reunaan) oli ilmestynyt 'työnaikaiset liikennejärjestelyt' -linkkejä:
Lisäisin linkkilistaan myös Armonkallion julkisen liikenteen mahkut, eli nuo palveluliikenteen bussit PALI 17 ja 17Y:n, sillä niistä ei kyllä ole kovasti infottu. Niistä ei oikeasti ihmiset tiedä.  

Myös Rantatunneli facebookissa -linkki löytyy sivulta.

Seurantapalvelu Louheen ei ollut tullut yhtään tunnelipalloa lisää sitten viimekatsomani. Mutta kohta tulee. 
Louhintatilanne 26.11.2014 Seurantapalvelu Louhesta
Minulta muuten kysyttiin tässä yksi päivä, että eikö minua hirvitä, että henkilöllisyyteni tulee ilmi haastattelussa. Vastasin vain, että ei se nyt ihan hirveän salassa tähänkään asti ole ollut. Profiilissa oma kuva. Hyvin seikkaperäinen ja totuudenmukainen tunnelielämän analyysi tunnelivierailuineen kaikkineen. Eikä kenellekään varmaan ole jäänyt epäselväksi sekään missä asun. Edes nimimerkki ei ole juurikaan harhaanjohtava. Ihan siis itse itsenäni täällä olen kaiken aikaa huudellut. En puskista ollenkaan. Niin, että voin kertoa, että ei hirvitä.

Ei muuta lisättävää. :)
                                                   -Anuliina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti